Diskussion:astenosfär
Nytt ämneUtseende
Senaste kommentaren: för 17 år sedan av Andreas Rejbrand
Kategorin borde väl vara geologi snarare än geografi, eller både -logi och -grafi? "85" 21 juli 2008 kl. 21.32 (CEST)
- Jo, det låter rimligt. --Andreas Rejbrand 21 juli 2008 kl. 21.33 (CEST)