Diskussion:slopa
Nytt ämneUtseende
Senaste kommentaren: för 18 år sedan av Dodde
Ordet är väl vardaglig? Känns mer som slang än avskaffa, tycker jag. 83.178.157.153 2 april 2008 kl. 15.23 (CEST)
- Håller inte med. ~ Dodde 25 april 2008 kl. 02.38 (CEST)