Diskussion:Sumpan
Nytt ämneUtseende
Senaste kommentaren: för 17 år sedan av Dodde
Se även Diskussion:Flempan.
Tveksam till relevansen. --Andreas Rejbrand 28 juli 2008 kl. 18.40 (CEST)
- Åtmistonde används "Sumpan" och "Flempan" av folk som själva bor i Sundbyberg, respektive Flemingsberg. Här är några internetkällor på att namnet Sumpan används: . "85" 28 juli 2008 kl. 19.22 (CEST)
- Relevant, tycker jag. ~ Dodde 28 juli 2008 kl. 23.05 (CEST)